دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان کرمانشاه بيشتر

آغاز طرح پرسشگری میزان اعتماد عمومی نسبت به استاندارد

مدیر کل استاندارد استان  با اعلام این خبر افزود: اداره کل استاندارد در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه استاندارد و حمایت از حقوق مصرف کنندگان کالاهای داخلی، همزمان با 10 کلانشهر دیگر نسبت به اجرای طرح ملی پایش و اندازه گیری نرخ رشد کیفیت 40 قلم کالای اساسی را در استان اقدام نموده است.
محمودرضا نیازی تصریح کرد: سهم اداره کل استاندارد استان از سنجش ملی تعداد 414 پرسشنامه از مجموع 10865 پرسشنامه است که این طرح از 8 اسفند ماه آغاز شده و به مدت هفت روز در فروشگاه های بزرگ شهر کرمانشاه از جمله، پیام، افق کوروش، اتکا، رفاه و .. در حال انجام می باشد.
وی در مورد فهرست کالاهای اساسی که نرخ کیفیت آنها مورد پرسش قرار می گیرد، اظهار داشت: این کالاها  در حوزه  صنایع غذایی، صنایع فلزی و غیر فلزی دسته بندی می شوند که شامل: انواع لبنیات ،کیک وبیسکویت، روغن خوراکی، قند و شکر، آب میوه، انواع شوینده، خمیر دندان، دستمال کاغذی، سیمان، کاشی، عایق رطوبتی، لامپ های کم مصرف، یخچال، ماشین لباسشویی، کولر آبی و قطعات خودرو (لاستیک، روغن موتور، لنت ترمز) و ... می باشند 
ایشان با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: بهره مندی از نظرات ارزشمند شهروندان گرامی سبب خواهد شد تا سازمان ملی استاندارد ایران بتواند قدم هایی مثمر ثمر در راستای کیفیت بخشی به کالاهای تولیدی کشور برداشته و از حقوق مردم عزیز صیانت بعمل آورد. لذا انتظار می رود با همکاری لازم و پاسخ های دقیق و صریح خویش، کارشناسان استاندارد را در این طرح ملی یاری فرمایند.

سایر تصاویر:
نسخه قابل چاپ