دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان کرمانشاه بيشتر

انطباق بیش از 98 درصد از نازلهای عرضه سوخت CNG با استاندارد

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد می‌باشد، افزود: به‌منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل‌ها به صورت دوره ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی برای مصرف کننده جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یکسال گذشته از تعداد 67 جایگاه CNG بازرسی شده استان، مجموع 700 نازل فعال مورد آزمون قرار گرفته که تعداد 689 نازل آن تایید و مطابق با الزامات استاندارد و 11 مورد آن نیز دارای عدم انطباق و مردود اعلام شدند.
وی خاطر نشان کرد: 11 نازل سوختی CNG که دارای عدم انطباق بودند از چرخه عرضه خارج و مدیر جایگاه ملزم به انجام رفع نواقص با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می باشد تا پس از انجام آزمون مجدد، در صورت انطباق با استاندارد مربوطه، اجازه فعالیت داده شود.
وی در پایان گفت: مصرف کنندگان محترم هنگام حضور در جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) به برچسب گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه , در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه گویای 1517 در طول شبانه روز  و خط ارتباطی استانی  4517-083 به اطلاع این اداره کل برسانند.

نسخه قابل چاپ