دسترسی سریع

رویدادهای مهم(اطلاعیه ها) بيشتر

دعوتنامه نشست تاسیس کمیته های فنی متناظر ISO/ISIRI/TC 286,324

به استحضار می رساند با عنایت به اهمیت استانداردسازی بین المللی و کاربرد گسترده استانداردهای بین المللی در عرصه تجارت جهانی، سازمان ملی استاندارد ایران مشارکت جمهوری اسلامی ایران را در فعالیت های سازمان بین المللی استاندارد (ISO) ساماندهی  می نماید. بدین منظور کمیته های فنی متناظر با کمیته های فنی سازمان بین المللی استاندارد ISO که وظیفه تدوین استانداردهای بین المللی را بر عهده دارند، تشکیل می گردد. این کمیته های فنی متشکل از صاحبنظران، خبرگان و کارشناسان از طیف فراگیر گروههای ذینفع و ذیربط کشور بوده و تحت نظارت دفتر مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی مستقر در این سازمان فعالیت می نمایند. لذا در این راستا از سرکارعالی/ جنابعالی یا نماینده محترمتان دعوت می گردد در نشست تاسیس کمیته فنی متناظر با کمیته فنی بین المللی  ISO/TC 286تحت عنوان" مدیریت کسب وکار مشارکتی" و کمیته فنی متناظر با کمیته فنی بین المللی ISO/TC 324تحت عنوان "اقتصاد اشتراکی" که در روز چهارشنبه مورخ 99/08/07  از ساعت 12 الی 14 به صورت مجازی تشکیل می گردد، شرکت فرمایید.  جهت شرکت در جلسه از لینک https://vmeeting.ipm.ir/b/isi-n2r-qn3 استفاده نمایید.

 دستور کار جلسه :

1- آشنایی با سازمان بین المللی استاندارد سازی ( ISO );

2- آشنایی با کمیته های فنی مذکور شامل ساختار کمیته ها،کمیته های فرعی و گروه های کاری;

3- آشنایی با وظایف دبیر، رئیس و نائب رئیس;

4- برگزاری انتخابات و تعیین ترکیب اعضای کمیته های  فنی شامل : رئیس ، نایب رئیس و دبیر کمیته اصلی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمیته های فنی به سایت WWW.ISO.ORG مراجعه نموده و در قسمت Taking Part وارد  Who Developes Standardsگردیده و از آنجا با کلیک بررویCommittees  Technicalوارد صفحه کمیته فنی مورد نظر شوید.

شایان ذکر است به منظور حضور اثربخش در جلسه، راهنمای حضور در جلسات مجازی از طریق مراجعه به پورتال اختصاصی  این دفتر- بخش اطلاعات عمومی و تکمیلی به آدرس http://isdportal.isiri.gov.ir// قابل دسترس می باشد.