دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان کرمانشاه بيشتر

بازدید از شرکت توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه (غرب کارتن)

در راستای نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد؛ مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه به همراه معاونان اداره کل از واحد غرب کارتن بازدید کردند.
دکتر مهدی حسین پور ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت به امر تولید با کیفیت، در خصوص رعایت هر چه دقیق‌تر الزامات استانداردهای ملی مربوطه و ارتقاء سطح کیفی محصولات، تاکید نمود.

دکتر حسین پور تصریح کرد: یکی از اهداف بازدید از شرکت ها و مراکز صنعتی  این است که از نزدیک در جریان نقاط قوت و مشکلات آنها قرار گرفته تا امکان ایجاد تعامل بشتر فراهم شود.
وی در ادامه افزود: اداره کل استاندارد کرمانشاه آمادگی کامل دارد در زمینه های مختلف با گروه های صنعتی همکاری نموده تا مشکلات استانداردسازی آن‌ها در جهت تولید با کیفیت مرتفع گردد.
در ادامه مدیریت این واحد همراهی استاندارد  با واحدهای تولیدی را ارزشمند دانست و توضیحاتی راجع به انواع محصولات تولیدی شرکت و تشریح فرایندهای تولید، مشتریان و بازار هدف آن ارائه نموده و مشکلات خود را مطرح و خواستار حمایت هر چه بیشتر از مقوله تولید و اشتغال در استان شدند.
سپس از قسمت های مختلف واحد تولیدی شامل: خطوط تولید، تبدیل، چاپ، انبار و آزمایشگاه  بازدید انجام گرفت. از آنجا که این واحد تولیدی دارای آزمایشگاه همکار تایید تایید صلاحیت شده نیز می باشد، از امکانات و تجهیزات موجود  بازرسی و ظرفیت آن مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز  کارشناس آزمایشگاه توضیحاتی را در خصوص امکانات و نحوه کار تجهیزات آن ارائه نمود.
دبیر شورای استاندارد استان در پایان بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر صنعت با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی جهت رشد و توسعه اهداف کیفی واحدهای تولیدی تاکید کرد.

سایر تصاویر:
نسخه قابل چاپ