social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/2/11

10:00:0

30

روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت:
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است که در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نقش بسزایی در تحقق پیشرفت و آبادانی میهن دارد و کارگران زحمت‌کش و مخلص و انقلابی کشورمان با همت و تلاش بی‌شائبه خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی با دستان خستگی‌ناپذیر خود همواره اثرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند.
بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند.
یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانی از زنان و مردان بی‌ادعایی است که خالصانه برای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش می‌نمایند، تلاش‌هایی که کمتر در رسانه‌ها منعکس می‌شود.
نقش جامعه کارگری، در سال جاری بسیار برجسته‌تر است. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، رکن تحقق جهش تولید، کارگر است و  نقش یک کارگر ماهر، باروحیه و پرانگیزه در جهش تولید، یک نقش غیر قابل انکار است.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با تکیه بر شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه کار و تولید، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نماید.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه

تصاویر