social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/1/24

12:33:3

60

پیام دعوت مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد کرمانشاه دکتر مهدی حسین پور طی پیامی عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود .
در متن این پیام آمده است.
«باسمه تعالی»
روز قدس، تجلی عزم راسخ و آرمان خواهی مستضعفین در کارزار نبرد با مستکبران و تبلور پیروزی ملت مظلوم فلسطین است. آرمان ارزشمند استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران و تجلی شکوه و عظمت امت اسلام و رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای های حقیقت طلب و عدالتخواه با ظلم و بیداد است  که از سرچشمه زلال اندیشه‌های ناب بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نشات گرفته وتاریخ معاصر را متحول و تمامی معادلات اتاق های فکر مستبدان جهان را به هم ریخته است.
در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره رژیم غاصب و کودک کش صهیو نیسم برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلند تر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.
اینجانب با گرامیداشت یاد امام عظیم الشان، شهدای گرانقدر  به ویژه شهید سردار حاج قاسم و شهدای مقاومت و با زنده نگه داشتن آرمان  های فلسطین تحت رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ‏اى «مدظله العالى»  از عموم مردم   شریف ایران و آحاد ملت شهید پرور کرمانشاه دعوت می‌گردد با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس،تا برگ زرین دیگری را بر کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بماند.
والعاقبته للمتقین
مهدی حسین پور