social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/3/2

15:43:3

81

پیام مدیر کل استاندارد کرمانشاه به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر

باسمه تعالی
 روز آزادي خرمشهر را به عنوان يك ياد بود و افتخار ملي و ميهني بايد گرامي داشت.(مقام معظم رهبری)

سوم خرداد از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. روزی که مظهر حضور حماسی مردم در دفاع از میهن اسلامی و تحقق وعده الهی در نصرت موحدان و مؤمنان است ؛ "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
خرمشهر تاریخ ماندگار و نمونه عینی صلابت و جانبازی دلیرمردان و شیر زنان این سرزمین و نماد شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملی است. جوانانی که صادقانه و بی ریا برای دفاع از آب و خاک خود گمنام به استقبال شهادت رفتند تا دروازه های خونین شهر را برای همیشه حجله فتح و ظفر ببندد.
حماسه سوم خرداد را می توان بزرگترین و مهمترين رويداد در ميان روزهاي دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهيم از آثار دفاع مقدس مراقبت و به نسل هاي آينده منتقل کنيم بايستي يوم الله سوم خرداد را به نحو شايسته اي مورد تعميم قرار دهيم.

بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر براي نسل‌هاي امروز انقلاب و آينده سازان واقعي اين سرزمين، حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي فرزندان قرآن و ولايت در آن قطعه درخشان تاريخي را براي هميشه، جاودانه و الهام بخش رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و ميهن اسلامي  خواهد کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا  تبریک عرض می نمایم و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.