social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/5/2

22:00:0

54

پیام دکتر مهدی حسین پور مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در پی اهانت یه ساحت مقدس قرآن کریم

بسم الله الرحمن الرحیم
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
" ﻣﻰﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ‌ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ .(٨ صف)
قرآن نوری است که خاموشی ندارد، چراغی است که درخشندگی آن زوال نپذیرد، دریایی است که ژرفای آن درک نشود، راهی است که رونده آن گمراه نگردد، شعله ای است که نور آن تاریک نشود، جدا کننده حق و باطلی است که درخشش برهانش خاموش نگردد و بنایی است که ستون های آن خراب نشود"
اقدام تاسف بار توهین به قرآن کریم و هتک حرمت به این کلام نورانی، در راستای پروژه شوم اسلام‌ستیزی و ترویج اسلام‌هراسی است که سالهاست از سوی دشمنان و اسلام ستیزان کوردل دنبال می‌شود.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان فرمودند: «اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. به رغم توطئه استکبار، قرآن روز به روز پرفروغ‌تر شده و آینده نیز از آن اسلام است. همه آزادی خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.
اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ استاندارد که همچنان میراث‌دار انقلاب، اسلام و قرآن‌ عزیز هستند این حرکت مذبوحانه را محکوم نموده و
 رجای واثق دارم که با وحدت بی مثال مسلمانان و آزادی خواهان جهان از تکرار چنین اقدامات بی شرمانه جلوگیری خواهد شد.
مهدی حسین پور -مدیرکل