social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

جمعه1402/6/3

07:40:0

56

دکتر مهدی حسین پور مدیر کل استاندارد کرمانشاه با صدور پیامی سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت .

دکتر مهدی حسین پور مدیر کل استاندارد کرمانشاه  با صدور پیامی سالروز شهادت شهیدان  والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت .

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گران قدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمت گزاری،  خادمان کبیر و بزرگوار  عرصه علم و ایمان شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی وارزش نهادن به مجاهدت قشری عظیم از جامعه و انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است.  
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند  را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده موفقیت ،سرافرازی میهن عزیزمان را در مسیر تحقق آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
مهدی حسین پور _مدیرکل