social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اینفوگرافی

بيشتر

دوشنبه1402/10/4

10:52:4

311

افتتاح دو دفتر استاندارد سازی در استان کرمانشاه

در پی سفر دکتر درویش معاون محترم استانداردسازی، آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران به استان کرمانشاه روز یکشنبه سوم دی 1402، دفاتر استاندارد سازی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه و دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته به مجتمع صنعتی جهان فولاد، با حضور مسئولین استانی افتتاح گردید.
دکتر حسین پور مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در حاشیه مراسم بیان داشتند افتتاح این دفاتر به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی و پژوهشی در زمینه تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی مورد نیاز و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل انجام گرفت.
ایشان اضافه کردند: ایجاد دفاتر استانداردسازی در کنار دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها به منظور استفاده از زنجیره دانشگاه و استاندارد جهت هماهنگ نمودن خواسته‌های ایشان در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی از اهداف تأسیس دفاتر استاندارد سازی است.
وی اشاره کرد برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با استاندارد برای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، تشکیل کمیته‌های تخصصی برای تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، همکاری در زمینه برگزاری همایش‌های مشترک، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در استان، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب، مدارک علمی - آموزشی، مشارکت در تدوین استانداردهای جامع محصولات و خدمات دانش‌بنیان و تسهیلات در ارائه دوره‌های آموزشی به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص، اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی آزمایشگاه‌های استاندارد و ... از اهداف تأسیس دفتر استانداردسازی در دانشگاه‌ها است.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ