social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/12

05:28:5

34

روز معلم گرامی باد

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمامی تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

هوالذی بعث فی إلامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمة
به نام خداوندی که جان انسان‌ها را به زیور عشق و اندیشه آراسته است

اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می کنند، آنانی که کاروان سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود. روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.
معلمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلمی عشقی است الهی و آسمانی که پروردگار مهربان به انسان عطا کرد تا با همت بلند خویش روشنائی شب های تار جهالت و نادانی باشد. معلمی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلمی شغل نیست، بلکه جلوه ای از عشق و مهر ، هنر ، ایثار و فداکاری است.
به پاس کرامت انسان‌هایی چنین مقدس، باید سر تعظیم فرود آورد، آنان که سزاوار هستند به نام وارث پیامبران.
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز  معلم را خدمت همه معلمان به ویژه کارکنان و اساتید فرهیخته معاونت آموزش و استانداردسازی اداره کل استاندارد کرمانشاه تبریک عرض نموده و تبریکات خالصانه خود را نثار عموم معلمین سرافراز میهن اسلامی می نماییم.

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه