دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان کرمانشاه بيشتر

تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه سال 99

طی مراسمی که امروز در سرسرای تدبیر استانداری با حضور  هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مسوُولان برگزار گردید از تعدادی از واحدهای تولیدی استان تجلیل شد.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه این مراسم هر ساله در روز جهانی استاندارد ۲۲ مهر برگزار می‌شود و امسال کرونا آن را به تعویق انداخت، گفت: امروز که دشمن در یک جنگ نابرابر حوزه اقتصادی را نشانه گرفته است، تولیدکنندگان موتور محرکه اقتصاد و در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و اداره استاندارد هم بر اساس تکالیف سازمانی ضامن ایمنی و سلامت همشهریان است.
«محمودرضا نیازی» ضریب نفوذ استاندارد بین واحدهای تولیدی استان را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ‌اکنون ۶۳۰ واحد تولیدی با یک هزار و ۲۸۰ فرآورده با ویژگی‌های مختلف تحت کنترل و پایش مستمر اداره استاندارد قرار دارد.
«هوشنگ بازوند» با اشاره به برخی از کالاها که در کرمانشاه تولید می‌شود اما برندسازی نشده است، افزود: اگر همه ظرفیت‌های استان را برندسازی کنیم به قطب بزرگی در کشور تبدیل می‌شویم همچنان که فیلتر سرکان امروز در کشور به یک برند تبدیل شده و هزاران نفر از آن منتفع می‌شوند.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل استاندارد استان هم گفت: اداره استاندارد باید در برندسازی به تولیدکنندگان کمک کند چون برندسازی بدون استاندارد کار سختی است و من اطمینان دارم این هنر در کرمانشاه وجود دارد و اگر وقت کافی صرف کنیم با برندسازی محصولات خود می‌توانیم تولیدات خود را به رُخ ایران و جهان بکشیم.
در این مراسم از 8 واحد تولیدی زیر برای محصولات ذکر شده تقدیر شد
- پتروشیمی بیستون، آلکیل بنزن خطی
- پتروشیمی کرمانشاه، کود اوره
- شرکت محورسازان زاگرس، مفصل‌های کروی
- شرکت تعاونی ۱۲۱ ،ماست کم چرب
- مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی ماهیدشت کرمانشاه، روغن سویا
- شرکت سیمان سامان غرب، سیمان پرتلند
و شرکت قطعات بتنی فرامان غرب لوح تشوقی اهتمام به کیفیت
در این مراسم همچنین  از مهندس « بهزاد فرخی » به عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه ملی تجلیل و قدردانی شد.

سایر تصاویر:
نسخه قابل چاپ