social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/2/9

23:58:3

50

پیام تسلیت دکتر مهدی حسین پور مدیر کل استاندارد کرمانشاه به مناسبت شهادت حاج شیخ عباسعلی سلیمانی

"بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾ سوره مبارکه الأحزاب

خبر تلخ شهادت ناگهانیِ آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی موجب اندوه و تأسف بسیار شد.

آن شهید فقید که به تواضع و ساده‌زیستی شهرت داشت، همواره و دلسوزانه عمر خود را از جهاد و تبلیغ در دوران دفاع مقدس تا تبیین و هدایت در جایگاه امام جمعه و نماینده رهبر معظم انقلاب- در راه اسلام و انقلاب سپری نمود.
 شهیدآیت الله سلیمانی بسیار ارزشی، ولایی، آرمان گرا و متعهد به دستورات الهی و معارف دینی ومسئولیت‌های اجتماعی بود و همچنین عالم عاملی بود که خود را همواره مصداق معیارهایی قرار می‌داد که به مخاطبان ارائه می‌کرد.
شهادت این مفسر قرآن، شیفته و شیدای خاندان عصمت و طهارت -علیهم السلام، عالم ربانی، مخلص، باتقوا، سالک، واصل، مردمی و فروتن را به محضر امام زمان، حضرت بقیة الله الاعظم -ارواحنا فداه-، مقام معظم رهبری -مد ظله العالی-، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران،  به ویژه بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند رحمان و سبحان مسألت داریم که روح مطهر این شهید عالی‌مقام را با انبیا و اولیا محشور و غریق رحمت واسعۀ خویش فرماید و به بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.
مهدی حسین پور
مدیر کل