social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/2/11

23:10:3

85

پیام تبریک دکتر حسین پور به مناسبت روز معلم

دکتر حسین پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.
باسمه تعالی
عشق ورزیدن در قالب خدمت به خلق خدا زیباترین ترنم عبادت با معبود یگانه است. آنانی که در امتداد رسالت انبیاء الهی عاشقانه روشنایی بخش تمدن بشری هستند و با تعلیم، بشریت را به سرمنزل کمال و رستگاری رهنمون می شوند چه بلند مرتبه و والا مقام هستند.

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ استاندارد ، این مناسبت فرخنده و هفته گرامیداشت مقام معلم را به ملت شریف ایران، جامعه فرهنگی بویژه اساتید دانشگاه‌، معلمان، خصوصا عزیزانی که در طول دوران تحصیل افتخار تلمذ در محضرشان نصیبم گردیده و همه کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند، همچنین همکاران ساعی و پرتلاش خودم در استان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم..
امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال" مهار تورم و رشد تولید "  نامگذاری شده است، با خودباوری و اتکاء به توانمندی‌های بومی، شاهد تلاش روزافزون فعالان تعلیم و تربیت در  عرصه علم و دانایی و در جهت استقلال و خودباوری بیشتر کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم. انشاء الله