social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1402/4/27

08:59:3

81

پیام دکتر حسین پور مدیر کل استاندارد کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام دکتر حسین پور مدیر کل اداره استاندارد کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

بسم الله الرحمن الرحیم
«تحقیقاً یکی از مهمترین امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، این است که جامعه شیعه، برخوردار از خاطره عاشوراست». مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه تاریخ و زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین است که بر پایه ایمان به خدا، ظلم ستیزی، آزادی و آزادگی رقم خورد.
حماسه سرخ عاشورا حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که در راه دین و عقیده از جان گذشته و عاشقانه به وصال الهی رسیدندواسوه هایی از عشق وآزادگی که یاد و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه شد.
اینجانب فرارسیدماه محرم " ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و علمدار رشید و باوفایش قمر بنی هاشم (ع) و هفتاد و دو تن شهدای صحرای کربلا" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ملت شریف ایران  تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با شور و شعور عاشورایی در  عزاداری این ایام با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت( علیهم السلام ) در مسیر سعادت گام برداشته و ضمن خدمت صادقانه ،  نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم .( انشاء الله

                                                                                                                                                          مهدی حسین پور
                                                                                                                                                   مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه