social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/28

09:17:3

36

پیام تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن روز ارتش را محضر خانواده محترم شهدا، جانبازان و تمام امیران، افسران، درجه‌داران و سربازان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
٢٩ فروردین ماه مصادف با روز ارتش و گرامیداشت رشادت و دلاور مردی‌های نیروهای جان فدای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است و اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می رساند».
دلاور مردی‌ها و رشادت‌های مردان غیور و همیشه آماده ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب به ویژه در دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان عیان است. نیروهای بصیر، فداکار و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همواره در کنار مردم قرار دارند، چنانکه در بحران‌هایی مانند کرونا، سیل، زلزله هر آنجا که نیاز بوده، نیروهای ارتشی با تکیه بر عقیده انقلابی خویش در کنار مردم بوده و شعار ارتش فدای ملت را براستی تحقق بخشیده‌اند.
ارتش انقلابی ما اینک به حول و قوه الهی و درایت فرمانده معظم کل قوا بیش از زمان دیگری در اوج اقتدار قرار دارد و ملت ایران بواسطه این اقتدار و داشتن چنین رزمندگان و ارتشیان دلاوری بر خود می‌بالد.
براستی که ٢٩ فروردین فرصتی مغتنم است تا درود فرستیم بر همه شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای ارتشی تاریخ انقلاب و درودی دیگر فرستیم بر دلاورمردانی که امروز در لباس مقدس ارتش در حال خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران هستند و در دفاع از میان این مرز و بوم از جان خویش مایه می‌گذارند.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه فرارسیدن روز ارتش را محضر خانواده محترم شهدا، جانبازان و تمام امیران، افسران، درجه‌داران و سربازان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و اقتدار روزافزون برای جان برکفان این نیروی مردمی را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تدابیر فرمانده معظم کل قوا از خداوند منان خواستاریم.

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه