social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1403/2/3

13:13:1

55

در اداره کل استاندارد استان کرمانشاه

برگزاری نشست همفکری اداره استاندارد با مدیران واحدهای تولیدی و راهکارهای تحقق شعار سال

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در روز یکشنبه 1403/02/02 راس ساعت 16 جلسه ای مشترک بین اداره کل استاندارد استان کرمانشاه و خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به درخواست اداره کل استاندارد و با دستور کار راهکارهای تحقق شعار سال 1403 «جهش تولید با مشارکت مردم» در محل سالن جلسات خانه صنعت و معدن تشکیل شد.
پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، در آغاز جلسه دکتر محمد محمدنژاد معاون ارزیابی انطباق استاندارد استان، دو موفقیت بزرگ فنی
مسرت بخش ارتقاء جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران را در عرصه بین‌المللی «تعالی 6 پله‌ای رتبه استاندارد سازی ایران در جهان از ۲۲ به ۲۰» و نیز «کسب تأییدیه ارزیابی همترازی صلاحیت آسیا و اقیانوسیه APAC » را که نتیجه تلاش جهادی و خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مجموعه تلاشگر سازمان ملی استاندارد ایران است را به حضار به عنوان نخبگان صنعت، فرماندهان جنگ اقتصادی و محضر مردم شهید پرور کرمانشاه تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشتند حاصل تلاش های جهادی و خستگی ناپذیر سازمان ملی استاندارد ایران در مردمی سازی استاندارد و اطمینان بخشی کیفیت محدود به این دو موفقیت نیست.
نتیجه خیلی از موفقیت ها در زندگی مردم رسوب پیدا کرده است از جمله بحث کاهش قابل توجه کم فروشی با اجرای طرح پایش کمی، توسعه صادرات و واردات با اجرای برنامه تحولی بهار خدمت که منجر به تسهیل و تسریع در امر صادرات و واردات شد.
افزایش کیفیت محصولات، در اثر اجرای برنامه های مختلف از جمله طرح انداره گیری نرخ کیفیت، زحمات مرکز تایید صلاحیت ملی ایران در اعتبار بخشی به آزمایشگاه ها و غیره،  این دو موفقیت، توفیقاتی است که به ثمر نشسته اند و نتیجه آنها در رتبه بندی مراکز بین المللی و نهادهای بین المللی ظهور مشخص و عینی پیدا کرده است. سپس اظهار داشت بهره بردار این دو موفقیت شما عزیزان تولید کننده و صادر کننده هستید. در این راستا اداره کل استاندارد کرمانشاه پیش نویس نقطه نظرات همکاران فرهیخته این اداره کل را در 4 حوزه فعالیت کلیدی استاندارد برای تحقق شعار سال 1403 را که تهیه کرده و در این جلسه ارائه داد.

در ادامه ذوالنوریان معاون استاندارد سازی و آموزش، به تشرح پیش نویس راهکارهای تحقق شعار پرداخت.

 

تصاویر