social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/2/2

12:19:1

16

پیام تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت:
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است. عملکرد درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ مرزهای ایران اسلامی، حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه های پیدا و پنهان دشمنان علیه جمهوری اسلامی، شکست توطئه مخوف و پیچیده داعش، تقویت محور مقاومت، مشارکت در توسعه کشور و همراهی در توسعه علمی و موشکی، از جمله دستاوردهای این مولود خجسته انقلاب اسلامی است و لذا همگان امروز اذعان دارند، که این نهاد انقلابی با وفاداری به فرامین امامین انقلاب اسلامی، نقش محوری در اقتدار، امنیت پایدار و توسعه کشور دارد و سرمایه ای ارزشمند برای ملت ایران می باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی الهی و برآمده از متن خواست های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت های مظلوم و نهضت های استکبار ستیز جهانی است. تاریخ این مرز و بوم مملو از عرصه ها و صحنه های شکوهمندی است که با درخشش نقش های خطیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه های ضد انقلاب را در مقیاس ملی، منطقه ای و فرا منطقه ای با ناکامی و رسوایی مواجه کرده و عظمت و شکوه خیره کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان متبلور ساخته است.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خدمات ارزنده در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان بر کف را مسئلت می نمایم.
روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه